Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 16:13:59 +0300

Tere!

Elva Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/08430 
aadressile Tartu maakond, Elva vald, Võsivere küla, Loora (üksikelamu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: riigimaantee kaitsevööndis osaliselt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27091971>  (menetlus nr: 
444776), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Elva Vallavalitsus) või menetleja (EDE MÖLDRE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister